niedziela, 25 sierpnia 2013

Tytułem wstępu...

Jako, że mój blog do tej pory nie zawiera żadnego wprowadzenia, pomyślałam, że warto byłoby napisać jakąś krótką notkę na temat przede wszystkim tego, o czym zamierzam blogować. Tyle, że nie jest mi łatwo zdecydować. Więc założyłam bloga, dodałam cztery posty o kompletnie różnych i mogłoby się wydawać zupełnie przypadkowych rzeczach i teraz tak, w którą stronę by to pociągnąć... Interesuje mnie tak wiele: muzyka, moda, make-up, gotowanie, scrapbooking, diy i inne rękodzieła, a nawet piłka nożna, że nie potrafiłabym wybrać jednej rzeczy i pisać tylko o tym. Poza tym, blog to w końcu moje osobiste, prywatne miejsce w Internecie, więc dlaczego mam wybierać, skoro nie muszę. Także nie będzie to typowy beauty blog, ani scrapbooking blog, a tym bardziej fashion blog (Boże broń pisać mi też o piłce nożnej!), ale raczej mix tego wszystkiego - taki lifestyle blog. Zamierzam pisać o wszystkim co sprawia mi radość i zobaczymy gdzie mnie to zaprowadzi.
To chyba tyle.
Aha, jeśli ktoś jakimś cudem przypadkowo tu trafi - witam serdecznie i proponuje się rozejrzeć, będzie mi bardzo miło! 

xx M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz