sobota, 31 sierpnia 2013

Scrapbooking - Album dziecka

 

Album, który zrobiłam z okazji przyjścia na świat mojej siostrzenicy. To zdecydowanie największy scrapbook jaki kiedykolwiek moje dłonie wykonały. Nieważne, że zajęło to dobre 2 miesiące. To znaczy nie siadałam do niego codziennie, gdy wpadłam na pomysł zrobienia albumu miałam sesję egzaminacyjną na studiach i mimo, iż wyznaję zasadę, że jak masz coś do roboty poza nauką to zrób to najpierw, to jakoś rozsądek czasem jednak brał górę. Album jest dosyć gruby, liczy aż 15 kart, wymiary 20x20cm.

Przedstawiam kilka zbliżeń detali wewnątrz albumu, więcej opublikuje może kiedy indziej.


4 komentarze:

  1. Jest przepiękny! Masz ogromny talent Misia. Chciałabym zobaczyć więcej zdjęć tego cuda:) a ten wózeczek jest przecudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :* więcej zdjęć będzie niedługo na pewno. dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. witam! Mam pytanie czy robisz może takie cudeńka na zamówienie ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wcześniej nie robiłam, ale mogę o tym pomyśleć. Skontaktuj się ze mną mailowo (mishelinna@gmail.com), porozmawiamy o tym. Pozdrawiam :)

      Usuń