czwartek, 3 października 2013

Nic tak nie cieszy jak nowa para butów

W poniedziałek bez większego zastanowienia i zupełnie impulsywnie kupiłam buty. Miałam w szafie deficyt jesiennego obuwia, ale tego konkretnego zakupu nie mogę zaliczyć do przemyślanych. W butach się zakochałam nie zważając czy będę miała je do czego założyć i czy do czegokolwiek co posiadam będą pasować. Jakie to było typowo kobiece z mojej strony. Po prostu musiałam je mieć.

Buciki są z kolekcji Lasocki jesień/zima 2013/14 i są dostępne w CCC za 249 zł. Prawda, że cudne?
Niestety rzeczywiście okazało się, że nie bardzo mam je do czego nosić. Chociaż pewnie przesadzam, w końcu każdy pretekst dobry, aby kupić nowe ciuchy. Strasznie mnie inspirują, stworzyłam nawet małą jesienną stylizację i chyba już wiem w poszukiwaniu jakich ciuszków będę buszować niebawem po sklepach. 
płaszcz - Zara | sweter - H&M | spodnie - H&M | torba - Zara | szal - H&M | buty - Lasocki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz